כיצד לבחור מוסך לתיקון אוטומטי

כיצד לבחור מוסך לתיקון אוטומטי


שימוש בחנות לתיקון רכב הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהרכב שלך בטוח ואמין. עם זאת, עליכם לדעת כיצד לבחור את חנות התיקונים לרכב המתאימה לרכב שלכם. אתה צריך גם להבין את ההשפעה של מזג האוויר על הרכב שלך וכיצד להימנע מכך.

השפעת מזג האוויר על נזקי הרכב

בעל חנות לתיקון אוטומטי לתקן שקעים ושריטות של הרכב שלך הוא הישג לא קטן. אתה רוצה לוודא שהבלמים תקינים והנוזלים נמצאים ברמות האופטימליות שלהם. כמו כן, שימו לב למצב הצמיגים שלכם. אם יש לך צמיגים קירחים, הרכב שלך עשוי להיות רגיש יותר להידרופלנינג.

תלוי איפה אתה גר, ייתכן שתרצה לשקול נקיטת אמצעי זהירות נוספים. מזג האוויר עלול לפגוע ברכב עד כדי כך שהוא עלול להיות בלתי ניתן לזיהוי. במקרה של ספק, התייעץ עם חברת הביטוח שלך לפני שתנסה לסדר רכב פגום בסערה.

מלבד שמירה על עצמך ועל יקיריכם בטוח, אתה רוצה לוודא הרכב שלך הוא במצב העליון עצה. הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא לשטוף ולעוות את המכונית שלך באופן קבוע. כמו כן, זכור להגן על צבע המכונית שלך על ידי עטיפתו ביריעות או הכנסתו למוסך.

זה יכול להיות רעיון טוב לקחת את הזמן כדי לגלות מה חברת הביטוח שלך מציעה בדרך של הנחות. אם אתה גר באזור נוטה מזג אוויר קשה, ייתכן שתרצה לשקול לתפוס הנחה. לחלופין, תוכל לשקול להוסיף כיסוי נהג משלים לא מבוטח / לא מבוטח כדי להגן על הנוסעים שלך.

כמו ברוב הדברים, אתה לא יכול לקחת כמובן מאליו את מזג האוויר שאתה גר בו. אתה לא יכול לחזות כמה רע מזג האוויר יהיה או כאשר הסערה הבאה תפגע,אבל אתה כן תוכל לתקן אותו בתיקון נזקי ברד ברכב

כיצד למנוע נזק ברכב?

קבלת המכונית שלך קבוע בחנות לתיקון אוטומטי היא מטלה, אבל אתה יכול למזער את הנזק עם קצת מחשבה תחילה. לפני שאתה פונה למכונאי הקרוב ביותר, קח את הזמן לקרוא ממה עשויה המכונית שלך וכיצד להחזיר אותה לכביש בכושר עליון. ייתכן שיהיה עליך לעשות קצת משא ומתן עם חברת הביטוח שלך, אבל אם אתה לוקח קצת זמן להתכונן, אתה תהיה במצב טוב. הטיפים הבאים יעזרו לך להימנע מהמלכודות.

הטיפ הברור ביותר הוא להיות פרואקטיבי ולקטוע כל תיקונים קלים במקור. זה יבטיח המכונית שלך עושה את זה בחזרה אליך בחתיכה אחת. אולי תרצה גם לנסוע משלך, ובזמן שאתה בעניין, השאר כמה הערות למכונאי. רישום הערות הוא הדרך החשובה ביותר להפיק את המרב מהחוויה שלך. ייתכן שתרצה גם להתייעץ עם עותק של פוליסת ביטוח הרכב שלך כדי להבטיח שהכיסוי שלך תלוי בסנאף.

איך מוסכים מתקנים מכוניות

אם אתם מחפשים חנות לתיקון אוטומטי חדש, או רק מודאגים לגבי איכות התיקון שבוצעו בחנות הנוכחית שלך, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון. ראשית, גלה אילו סוגי תיקונים החנות יכולה לעשות עבורך. חנות לתיקון המתמחה יצרן מסוים של המכונית או יש את הציוד המתאים סביר יותר לבצע את התיקונים הטובים ביותר.

ייתכן שתוכל לקבל החזר עבור תיקונים שלא בוצעו כראוי. עם זאת, ייתכן שתצטרך גם לקחת את המכונית שלך לחנות אחרת לתיקון רכב כדי לתקן את הבעיה. אם החנות מסרבת לעשות זאת, תוכל להגיש תלונה ללשכת העסקים הטובה יותר.

בנוסף, ייתכן שחנות התיקונים לרכב שלך תצטרך להודיע לחברת הביטוח שלך. אתה צריך גם לוודא כי החנות מורשה כראוי. ברוב המדינות, החנות יש להציע לך הערכה בכתב. יש להשוות אומדן זה לחשבונית הסופית.

אתה יכול גם לערער על חיובים עם חברת כרטיסי האשראי שלך. אתה יכול גם להתלונן במשרד אזור היצרן או בסוכנות להגנת הצרכן המקומית. ניתן גם ליצור קשר עם משרד הרישוי.

האחריות שלך עשויה גם לספק לך הגנה מסוימת. עם זאת, עליך להיות בטוח שאתה מבין את התנאים והמגבלות של האחריות שלך. לאחריות מסוימת עשויות להיות מגבלות על קילומטראז ' או זמן.