יתרונות השימוש במשטח פלסטיק

יתרונות השימוש במשטח פלסטיק

משטח פלסטיק הוא כלי תחבורה רב תכליתי המאפשר העמסה ופריקה קלה של סחורות. יש לו מגוון רחב של שימושים והוא יכול לשפר את היעילות של תהליכי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. מיכלים רב-תכליתיים אלה עשויים פלסטיק או נייר והם עמידים ונוקשים. בנוסף, הם מפחיתים משקל, והוא יכול לשמש עם ציוד טיפול בחומרים שונים.

מה הם משטחי פלסטיק?

ישנם יתרונות רבים של שימוש במשטחי פלסטיק בתהליך המשלוח. משטחים קלים אלה אידיאליים למשלוחי מטען אווירי וניתנים להתאמה אישית בהתאם לצרכים הספציפיים שלך. משטחים אלה יכולים להכיל גם רכיבי תצוגה שונים לאריזה משנית. הם גם 27% קל יותר מאשר משטחי עץ באותו גודל.

משטחי פלסטיק הם גם נוחים וחזקים יותר ממשטחי עץ. הם גם ידידותיים יותר לסביבה וניתנים למחזור. משטחי הפלסטיק החלקים והבנייה העקבית שלהם הופכים אותם לארגונומיים ועמידים. הם זמינים בסוגים רבים ושונים, כולל משטחי יצוא, משטחים מקננים, משטחים הניתנים לגיבוב, משטחים הניתנים למתלה ומשטחים מודולריים לנעילה מהירה.

משטחי פלסטיק משמשים בדרך כלל בהובלה ואחסון של סחורות. הם ניתן לנקות בקלות וקל לטעון. הם גם עמיד מאוד יכול לעמוד המון כבדים. סוגים רבים של משטחי פלסטיק ניתנים להזזה בקלות עם ציוד כגון מלגזות, שקעי משטחים ומעמיסים קדמיים.

בין אם אתם שולחים מוצרים לחנות קמעונאית או למתקן ייצור, משטחי פלסטיק יכולים להפוך מוצרים נעים לפשוטים וזולים יותר. הם שימושיים במיוחד בעת העברת מוצרים רגישים שעלולים להיפגע על ידי מוצרים אחרים. משטחי פלסטיק נוטים גם להיות קלים, וזה יתרון גדול למשלוחי הובלה אווירית.

משטחי פלסטיק עמידים מאוד בפני מזיקים וגידול מיקרוביאלי, וזה חשוב לתעשיות המזון והתרופות. עמידות הלחות והמבנה הלא נקבובי שלהם מפחיתים את חומרת הצמיחה המיקרוביאלית, העלולה לפגוע בסחורות ואף לאיים על בריאות האדם. הם גם עמידים במיוחד וניתנים למיחזור רב, מה שהופך אותם לפטור מס ' 15.

מהו השימוש במשטחי פלסטיק?

משטחי פלסטיק שימושיים לטיפול במגוון מוצרים, כולל מזון ומשקאות. הם קלים, אמינים והיגייניים. הם גם לא מכילים מזהמים. הם גם קל לניקוי. זה הופך אותם לבחירה טובה עבור חנויות קמעונאיות, הנהנות מהאמינות והעיצוב החוסך מקום שלהן. כמה משטחי פלסטיק מותאמים אישית גם כך שיכללו את לוגו החברה.

משטחי פלסטיק הם גם בחירה מצוינת עבור חברות העוסקות במוצרים כימיים. הם עמידים יותר לכימיקלים, מה שאומר שהם אופציה טובה יותר עבור תעשיות אלה. יתר על כן, ניתן למחזר אותם ולעשות בהם שימוש חוזר, יתרון גדול למעוניינים בקיימות. יתרון נוסף של משטחי פלסטיק הוא העלות הנמוכה וטביעת הרגל הפחמנית הנמוכה שלהם.

בהשוואה למשטחי עץ, משטחי פלסטיק ידידותיים יותר לסביבה. הם יכולים להיות ממוחזרים לאחר השימוש, הפחתת עלות סילוק. הם גם קלים יותר ממשטחי עץ, מה שהופך אותם לאופציה טובה יותר למשלוחי הובלה אווירית. משטחי פלסטיק רבים נועדו להיות ניתנים לערימה, מה שהופך אותם לחסכוניים יותר במקום כאשר הם אינם בשימוש.

משטחי פלסטיק יש גם קיבולת עומס גבוהה. הם עמידים יותר מאשר עמיתיהם עץ שלהם, והם יכולים לשאת הרבה משקל. ובניגוד למשטחי עץ, הם אינם פולטים שבבי עץ, העלולים לפגוע בציוד לטיפול בחומרים ולהוות סכנת החלקה ונסיעה. בקיצור, משטחי פלסטיק הם כלים יקרי ערך בשרשרת האספקה.

כמה סוגים של משטחים יש?

ישנם מספר סוגים של משטחי פלסטיק. הסוגים הנפוצים ביותר הם כונן קשיח ו עמ'. בדרך כלל זול יותר מאשר עמ'. ניתן לערבב את שני החומרים ליצירת תערובת 70: 30. הבחירה של איזה משטח פלסטיק הוא הטוב ביותר עבור העסק שלך תלוי במשקל ומידות של המוצר. ניתן לעשות שימוש חוזר במשטחי פלסטיק מספר פעמים. הם גם היגייניים ואינם מתדרדרים בקלות בסביבות לחות.

משטחי פלסטיק זמינים בשישה סגנונות שונים. לכל סגנון מאפיינים ויתרונות משלו. לדוגמה, כמה משטחי פלסטיק עמידים יותר מאחרים. אחרים חסכוניים יותר, בעוד שאחרים מתאימים יותר ליישומים ספציפיים. לדוגמה, משטחי פלסטיק עם עיצוב מסגרת תמונה הם אידיאליים עבור משלוחים של סחורות כבדות. סוג אחר של משטח פלסטיק הוא יציב. אלה שימושיים בענף ההפצה.

משטח פלסטיק יכול להיות עשוי פלסטיק ממוחזר או בתולה. שני הסוגים יכולים להחזיק משקל רב, אם כי פלסטיק בתולי חזק יותר. פוליאתילן בצפיפות גבוהה ופוליפרופילן יש את קיבולת העומס הגבוהה ביותר. שני הפלסטיקים הללו עמידים בפני רוב הכימיקלים והטמפרטורות הקיצוניות. משטחי פלסטיק מציעים פלטפורמה יציבה למגוון רחב של מוצרים, והם כלים חיוניים בשרשרת האספקה.

משטח פלסטיק יכול להיות מזרן יציב או מזרן הניתן לערימה. משטחים יציבים הם קלים יותר מאשר אפשרויות אחרות. משטחים הניתנים לערימה, לעומת זאת, יקרים יותר. הם אידיאליים עבור שיטות מוערמות כפולות ומשלוחים בינלאומיים.

לפרטים נוספים, לחצו: https://www.cartonplus.co.il/182440-%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%97%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7